En aktiv forening

Havnbjerg Lokalforening - en aktiv forening

I slutningen af marts måned afholder Havnbjerg Lokalforening sin årlige generalforsamling,

hvor man bl.a. kan høre om,  hvad der er sket i årets løb. Hold øje med annoncen i Lokalavisen.

Når generalforsamlingen er overstået, er det tid for Havnbjerg Lokalforening til at forberede årets arrangementer.

Medlemskort

Fra 1. januar sælges de nye medlemskort, som gælder for hele 2019. Medlemskortet koster kr. 20,- og

kan købes både til bagagerumssalget og teaterforestillingerne, men bestyrelsesmedlemmerne kommer også rundt og stemmer dørklokker.

Bagagerumssalg

I maj måned starter vi op med bagagerumssalg ved Havnbjerg butikscenter. Har du ryddet op i gemmerne i vinterens løb og fundet ting og sager, du mener, andre kan have glæde af, vil det måske være muligt at sælge dem her. En plads koster kr. 50,-. Lokalforeningen sælger pølser med brød, så det vil også være muligt at få stillet den lille sult. Arrangementet finder sted i samarbejde med Haveforeningen, som afholder deres  årlige plantemarked.

Se mere

JAZZKONCERT

Næste arrangement er en koncert med Hr. Jensens Jasskapel, som spiller på skråningen ved Havnbjerg sognehus. Koncerten finder hvert år sted den første søndag i august. Lokalforeningen sælger pølser med brød samt drikkevarer. Koncerten plejer at kunne samle ca. 100-150 gæster.

TEATER

Fra oktober til januar øver Havnbjerg Amatørscene. Det er efterhånden en godt sammensat gruppe, som altid gør en stor indsats for at fornøje og glæde beboerne på Nordals. Teaterstykket opføres i Svenstrup Forsamlingshus en fredag-lørdag sidst i januar måned. Generalprøve fredag aften kl. 19.00 og forestilling lørdag eftermiddag kl. 15.00 som matinéforestilling. Læs mere om tidspunkter og entrepriser på de opsatte plakater og på vort medlemskort. Der vil være mulighed for at købe kaffe med brød samt drikkevarer.

Kontakt formanden

Kontakt kasseren